נוטריון בתל אביב

נוטריון בתל אביב

תרגום נוטריוני מהווה מסמך פורמלי, אשר מקובל על מוסדות ציבוריים וממשלתיים ברחבי המדינות אשר על פני הגלובוס. התרגום מלווה בחותמת נוטריונית, שמעניקה לו תוקף פורמלי. התרגום הנוטריוני נדרש במיוחד כשפונים לגורמים רשמיים במדינות זרות כגון מוסדות ממשלה, מוסדות להוראה גבוהה ועוד. מסמכים המחייבים תרגום נוטריוני כוללים מסמכים משפטיים סוגים שונים, תצהירים, מסמכים ציבוריים ומסמכי חברה כמו גם טפסים ממשלתיים כדוגמת תעודת לידה, רישיון נהיגה, תעודת נישואין, תעודות של מוסדות השכלה גבוהה וכדומה.

תרגום של נוטריון בתל אביב –

חובה על הנוטריון להיות בקיא בשפת המקור של המסמך המתורגם כמו גם בשפה אליו הוא מתורגם, כולל היכרות עם המונחים המקצועיים, הקשרים תרבותיים ועוד. במקרים בהם הנוטריון לא מומחה יותר מדי בשפה אליה מתרגמים את המסמך, משתמשים בתרגום נוטריוני אל מול הצהרת מתרגם. במצבים כאלו הסמיכה מדינת ישראל את הנוטריון לערוך היתר נוטריוני של תצהיר או הצהרה אחרת. הווה אומר, שפה נוטריון בתל אביב נדרש לעשות שימוש בשירותי תרגום מקצועיים, שנבדקו באמצעותו כמהימנים, והוא מעניק את ההיתר הנוטריוני על סמך רק הצהרת המתרגם. במצבים הללו, חתימת נוטריון בתל אביב אינה מאשרת את נכונות התרגום, כי אם רק את העובדה שהמתרגם נתן בפניו הצהרה.

תפקיד נוטריון בתל אביב בעת קניית נכס –

בתהליך  של קניית  נכס, דורשים מכם, לפעמים, לעשות שימוש בשירות של נוטריון בתל אביב הדבר מתבקש בפרט עבור חתימה על ייפוי כוח בלתי חוזר למען קבלת משכנתא מהבנק למשכנתאות. אין כל עורך דין עשוי לספק לכם את ייפוי הכוח הזה, בשל כך כי אין כל עורך דין הוא נוטריון בתל אביב כל מי שקונה בית, אשר דורש קבלת הלוואה מבנק למשכנתאות, נדרש לחתום על כל מיני מסמכים אל מול הבנק למשכנתאות. אחד מהם הינו ייפוי כוח נוטריוני. ייפוי כוח נוטריוני מהווה מסמך, אשר נותן בידי הבנק לערוך מטעמכם – פעולות בבית שקניתם. מדובר בייפוי כוח בלתי חוזר ושמו מעיד עליו – אי אפשר לבטל אותו. הווה אומר – כאשר הנכם אין תעמדו בטווח  הקרוב או הארוך בהחזר תשלומי המשכנתא, אז הבנק למשכנתאות עשוי, בהלימה לתנאי ההלוואה לעשות שימוש בייפוי כוח שניתן על ידי נוטריון בתל אביב ולפעול בדירה שקניתם , לרעתכם, וכל זאת על מנת לסלק בזריזות את החוב של המשכנתא, בהליכי מכירה במסגרת כינוס נכסים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תאונות עבודה – מה מוגדר כתאונת עבודה?
כשאנחנו שומעים את המושג 'תאונת עבודה' - אנחנו באופן אוטומטי מדמיינים אדם שנפל ממנוף, או נחתך ממסור, או...
קרא עוד »
מאי 18, 2022
ההבדלים בין דרכון פולני לדרכון ישראלי
לא מעט מאזרחי ישראל, אשר באופן טבעי מחזיקים ברשותם דרכון ישראלי, מעצם היותם אזרחי המדינה, בוחרים...
קרא עוד »
מאי 21, 2021
דברים שחשוב לדעת על חוק הסיעוד
חוק הסיעוד נועד להקל על אנשים אשר הגיעו למצב אשר בו הם זקוקים לסיוע לצורך ביצוע הפעולות השגרתיות...
קרא עוד »
אוק 29, 2019