עורך דין תאונות עבודה – מתי צריך אותו

עורך דין תאונות עבודה

תאונת עבודה יכולה להתרחש בכול מקום. היא יכולה לקרות במרחבים שבו מנהלים עסקים, או בעת ביצוע פעולה כזאת או אחרת. תאונות עלולות להתרחש בגובה, או בזמן נהיגה ממקום אחד לשני, כמו גם בעת יציאה ממקום העסקים אל הבית או לכל מקום אחר. מי שחווה מצב כזה, כדאי שיבין כי יש מספר זכויות שהוא יכול למצות שמוענקות עבור מי שאיבד את מקור פרנסתו ואינו יכול לעבוד באופן מלא או חלקי. אז מהן הזכויות? ומתי מומלץ להיעזר בעורך דין מתאים? הכול בהמשך.

נפילה מגובה, התחשמלות, שבר באיברי הגוף, מחלת מקצוע שהתפתחה עם הזמן, פגיעה בגוף בעת ביצוע משימות וכדומה – כולן מוגדרות על פי החוק כתאונות עבודה. על פי החוק תאונת עבודה יכולה להתרחש במגוון רחב של תרחישים, החל מאדם שחקה בהתקף לב בזמן העבודה עד למי שמעד ברחוב בדרך אל מקום העבודה. לכן חשוב לבדוק כל מקרה באופן ספציפי. כדי לבדוק האם מדובר במקרה שדורש פיצוי, מומלץ לפנות אל עורך דין מומחה בדיני נזיקין כמו חיים הקמן

מה מקבלים בתאונות עבודה?

פגיעה בסיטואציה כזאת תזכה את הנפגע בקצבת נכות (זמנית או קבועה), בפיצוי כספי מחברות הביטוח ובדמי אבטלה וגמלאות מהמסד לביטוח לאומי. יש מקרים בהם ניתן יהיה להגיש תביעה גם מול חברת הביטוח של המעסיק או מול חברת הביטוח שממנה רכשתם ביטוח תאונות אישיות. כדי לברר ולהבין את הזכויות שלכם, מומלץ להתייעץ עם עורך דין תאונות עבודה שיוכל לבחון את הזכאות שלכם, להילחם עבורכם על הזכויות מול הגופים השונים ולברר מהן הפוליסות הקיימות עד לקבלת הפיצוי המתאים. בהצלחה! 

 

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות פנימיות: נקודות מפתח שכדאי לדעת לפני משא ומתן מקצועי
האם אתה מתכונן למשא ומתן בחייך המקצועיים? הבנת הניואנסים של משא ומתן יכולה לעשות הבדל משמעותי בהשגת...
קרא עוד »
מרץ 07, 2024
עורך דין פלילי בנתניה, מתי נזדקק לשירותיו?
בעיר החוף השוקקת נתניה זורח מגדלור של תקווה למי שמתמודד עם אתגרים משפטיים ומחפשי צדק- עורך דין פלילי....
קרא עוד »
יונ 17, 2023
הטרדה מינית היא עבירה פלילית – מהי הטרדה מינית | חייבים לדעת
בזמן האחרון אנו עדים לתופעה בה תנועת METOO פרצה לחיינו ומשנה את הדרך בה אנו חושבים ומתנהגים ליד נשים....
קרא עוד »
אוק 25, 2018