הסדרי נושים בחדלות פירעון

חדלות פירעון היא בעיה נפוצה מאוד בעולם כיום. זהו אחד הגורמים המובילים לפשיטת רגל. כאשר מישהו נקלע לקשיים כלכליים, הוא פונה לרוב לחברים, למשפחה ואפילו לבנקים לעזרה. לעיתים החייב אינו יכול להחזיר את חובו לנושים ולכן הוא פונה להליך חדלות פירעון.

מהו הליך חדלות פירעון?

בהליך חדלות פירעון, חייב (אדם או חברה) צריך להוכיח שאין ביכולתו לשלם את החוב.

חייב יכול להשתמש בהליך כדי להוכיח שאין ביכולתו לשלם את חובותיו. זה יכול לשמש בעצמם או מטעם אדם או חברה אחרים. במקרה זה, החייב צריך להוכיח שאין לו מספיק כסף כדי לשלם את חובותיהם.

הליך חדלות פירעון הוא הליך משפטי המאפשר לחברה לבקש הגנה מפני נושים ולבנות מחדש את חובותיה. הליך חדלות הפירעון משמש במצבים בהם מצבה הכלכלי של החברה בכי רע והיא אינה יכולה לשלם את חובותיה. במקרים כאלה יכולה החברה להגיש בקשה לבית משפט להגנה מפני נושים.

הליך חדלות הפירעון כרוך בהגשת תביעה נגד החייב לבית המשפט בבקשה להכריז עליו פושט רגל.

הסדרי נושים בחדלות פירעון – כל מה שחשוב לדעת

הסדרי נושים בחדלות פרעון הם נושא מסובך מאוד. ישנם סוגים רבים ושונים של הסדרי נושים ולסוגי הנושים השונים יש זכויות שונות. מאמר זה ייתן לכם סקירה כללית של כל הסדרי הנושים וכיצד הם פועלים.

בהסדרי נושים מגיעים להסדר חוב של הנושים מול החייב. בהליך זה יש הידברות ישירה בין החייב לנושיו. הידברות זו קורית בין עם החייב יחיד או תאגיד. באמצעות שיח עם הנושים החייב יכול לשנות את תנאי תשלום החובות שלו לנושיו.

לסיכום, במידה ואתם נמצאים בקשיים כלכליים ואתם חייבים כספים ללא מעט אנשים וגופים, מוטב שתתייעצו עם עורך דין שלומי ברדוגו שבקיא בהליכי חדלות פירעון, פשיטת רגל והסדרי נושים.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ההבדלים בין דרכון פולני לדרכון ישראלי
לא מעט מאזרחי ישראל, אשר באופן טבעי מחזיקים ברשותם דרכון ישראלי, מעצם היותם אזרחי המדינה, בוחרים...
קרא עוד »
מאי 21, 2021
עורך דין תעבורה בדרום
להיות מעורב בתאונת דרכים או לקבל דוח על משהו שעשית זה לא דבר נעים. יחד עם זאת, זה קורה לרבים מאתנו, שכן...
קרא עוד »
אוג 09, 2022
על נהיגה בשכרות ושלילת רישיון
במצב שבו נתפסתם נוהגים בשכרות, חשוב להכיר את החובות והזכויות העומדות לצידכם ולהבין כי אם צברתם...
קרא עוד »
פבר 09, 2021