מה אומר החוק לגבי הפעלת מפוח עלים ברחוב?

הפעלת מפוח עלים ברחוב

הפעלת מפוח עלים לעתים רבות היא הדרך הקלה, המהירה והנוחה ביותר לאסוף עלים ופסולת מבלי לטרוח בעבודה פיזית-סיזיפית. אך עם כל הנוחות שבדבר, מפוח עלים הוא מכלי הגינון שיותר קל לשמוע ועוד יותר קל לסבול מהרעש שהם מוציאים. ומכיוון שמפוח עלים הוא כלי גינון נחוץ וחיוני, עליכם לדעת שקיים חוק להגבלת רעש ציוד גינון באזורי מגורים, מה שלא מאפשר שימוש במפוח עלים על דעת עצמכם. 

אלו הדברים שהחוק לגבי הפעלת מפוח עלים ברחוב אומרים

מתי מותר?

ציוד גינון באזורי מגורים לרוב מלווה ברעשי עבודה שכל השכונה שומעת. בעבר, כל מי שרק היה רוצה היה שולף את מפוח העלים שלו ומסלק מהאזור שלו את המטרד שהפריע לו. אך הרעש הוא כה מפריע עד שנכנס החוק שאומר שהפעלת מפוח עלים היא אסורה בהחלט בכל שעות היום והלילה. הפעלת מפוח עלים באזור מגורים היא עבירה על החוק. 

איפה מותר?

אם הינכם נמצאים בביתכם הפרטי ואתם מעוניינים לנקות את הגינה ניקיון יסודי יותר מבדרך כלל, מפוח עלים בהחלט יכול להיות הפתרון שלכם! כמו כן, גננים שעובדים בגינות רבות הנמצאות בשכונות מגורים, משתמשים גם הם במפוח עלים. כל עוד הדבר נמצא בתוך השטח הפרטי שלכם, לא קיימת בעיה כלשהי. 

מה חשוב לדעת?

שימוש בציוד גינון שרכשתם באתר ויליג'ר כלי גינון ניתן לשימוש בימים א' ועד ה' בין השעות 7 בבוקר ועד 7 בערב. ביום שישי תינתן העבודה מהשעה 7 בבוקר ועד 5 אחר הצהרים ואילו בשבת תחל העבודה ב9 בבוקר ותופסק לשעתיים בין 2 ועד 4. כל כלי הגינון מאושרים לשימוש באזורי מגורים למעט מפוח עלים. 

לסיכום, החוק לגבי הפעלת מפוח עלים ברחוב עומד על כך שאין שום היתר להשתמש במפוח עלים בשטח ציבורי.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין צוואות – תקבלו עזרה במצב שלכם
אם אתם רוצים לקבל מענה מקצועי בנושא של צוואות, זה יהיה חכם מצדכם לפנות אל עורך דין צוואות אשר מתמחה...
קרא עוד »
דצמ 04, 2021
סעיף 125 ד – מה זה בדיוק?
מעת לעת המדינה מחליטה להעניק הטבות מס ייחודיות לקבוצות שונות באוכלוסייה, בין אם זה מתוך הנחה שזה יכול...
קרא עוד »
יונ 23, 2020
במה עוסק משפט מנהלי
משפט מנהלי הוא ענף במשפט, העוסק בתפקידים המנהליים של הממשלה. הוא מורכב בדרך כלל הן ממשפט אזרחי והן...
קרא עוד »
אוק 12, 2022