עריכת צוואה הוגנת – איך עושים זאת?

עורך דין להכנת צוואה

כל אדם שמעוניין לשלוט על חלוקת הרכוש שלו לאחר מותו ניצב מול צורך לערוך צוואה. כאן עומדים לרשותו נותני שירות – עורך דין או נוטריון. הללו יכולים לסייע לו במהלך הכתיבה, בקבלת ההחלטות, בהעלאה על הכתב בצורה נאותה, וכמובן – בחתימה ונתינת ממד משפטי למסמך.

אך לא פעם מתמודדים אנשים עם דילמות בעניין. הם מעוניינים לתת ציווי ביחס לרכוש שלהם, ולהיות הוגנים כלפי היורשים שלהם. לא תמיד זה קל ולא תמיד זה פשוט. לא פעם מתמודדים אנשים עם נתונים מגוונים ולא ממש יודעים מה נכון להם לעשות בעניין חלוקת הירושה.

לקבל ייעוץ מקצועי מעורכי דין

הצעד החכם והמומלץ הינו לפנות אל עורך דין עבור עריכת צוואה הוגנת. עורך דין שמציע מענה בתחום עריכת צוואות הוגנות מכיר את התחום היטב, הוא בקיא בו ומכיר לא מעט שיטות חלוקה. כמו כן הוא נחשף במהלך עבודתו בצוואות רבות, במשפחות ומרקמים שונים, ברצונות מגוונים של מצווים וכן הלאה.

כל זה מספק לו את הידע ואת ההבנה, והוא מסוגל לערוך צוואה הוגנת בצורה רשמית ומסודרת ללא ספקות וחוסר בהירות. כך שאם הנכם מעוניינים להיות בטוחים שאתם עורכים צוואה הוגנת, ולא מדירים אף אחד מהירושה שלכם, כדאי להיעזר בעורך דין לעניין זה.

להתייעץ ולקבל הכוונה

במידה והנכם מעוניינים לקבל הכוונה לעניין עריכת צוואה הוגנת חשוב לציין זאת בפני עורך הדין. שכן לא מעט אנשים פונים לנוטריון או לעורך הדין רק במטרה לחתום על הצוואה ולתת לה ממד משפטי. אך כמובן שאם ברצונכם לקבל ייעוץ והכוונה לעניין עריכת צוואה הוגנת תוכלו לקבל מענה לעניין זה, כל זאת תוך התאמה מלאה לרצונכם, למרקם המשפחתי שלכם ועוד.

> מידע מקצועי ופרטים נוספים נתן לקבל באתר של עורך דין ליאור ביבי!

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ביטול צו עיכוב יציאה מהארץ: מה חשוב לדעת
ההחלטה על מתן צו עיכוב יציאה מהארץ יכולה להינתן בנסיבות שונות והיא ניתנת לאחר בדיקה ושקילה מעמיקים....
קרא עוד »
יול 05, 2019
גירושין ברבנות – מה צריך לדעת על פתיחת תיק גירושין
אחד הרגעים הקשים ביותר בחייהם של כל בני זוג, הוא הרגע בו הם מחליטים לפרק את החבילה ולהתגרש. אף זוג נשוי...
קרא עוד »
מרץ 05, 2021
עורכת דין ומגשרת בראשל"צ
סכסוכים הם חלק בלתי נפרד בחיינו. ניתן לחוות אותם בנישואים, בעבודה, בלימודים, בין בני המשפחה ובעוד...
קרא עוד »
דצמ 10, 2020