נוטריון לאנגלית – אין עוד אחת כמוה

נוטריון לאנגלית

תושבים רבים מישראל כאשר רובם סטודנטים, מחפשים באופן כמעט קבוע עורך דין נוטריון לצורך סיוע בהגשת בקשות ללימודים במדינות ספציפיות בחוץ לארץ.

אותו הליך הרשמה עבור הרישום למכללה ולאוניברסיטה או בעצם לכל מקום אחר בישראל ובחוץ לארץ דורש הצגת מסמכים מאומתים ומתורגמים. זוהי גם דרישה לגבי מדינות כמו ארצות הברית או בריטניה בהם השפה האנגלית היא שפת המקור. הסטודנטים פונים לא רק לעורכי דין, אלא גם למתרגמים מקצועיים. דבר שהם לא באמת חייבים לעשות היות ועורכי דין נוטריוניים המטפלים בעניינם יכולים בהחלט גם לטפל במסמכים בתרגום. זהו שירות הכלול בהליך המורכב הזה. כך שעורך דין נוטריון לאנגלית מבצע בפועל גם את התרגום, הניסוח, האישור, וגם את האימות ובכך בעצם חוסך זמן רב מאד ומשאבים בחיפוש אחר אנשי מקצוע נוספים, החסכון הוא גם בעלויות ובואו נודה על האמת, גם בכאב הראש שלכם וזה הדבר האחרון שאתם זקוקים לו כרגע.

שירותי נוטריון כוללים גם תרגום כמעט אצל כולם. כך שרגע לפני שתחפשו איש מקצוע נוסף, דאגו לבצע בירור ותגלו איך תחסכו כסף וזמן, ולא מעט התרוצצויות אחר חיפוש אנשי מקצוע נוספים.

זהו שירות הזמין לכולם, ללא שום סלקציה על היכן אתם גרים או מהי השפה הנדרשת או המדינה הנדרשת מבחינתכם להליך הבירוקרטי. הצגת המסמכים המסוימים בהליך זה היא פעולה שחייב עבורה עורך דין שיש לו התמחות בנושא. המסמכים הנדרשים יכולים להיות מוגשים על ידי עורכי דין נוטריון לאנגלית וזאת לצורך אפשרות לצור פעולה הפוכה למסמכים שתושב ישראלי מגיש למדינה מחוץ לישראל.

נוטריון – הוא צריך אתכם, אתם צריכים אותו

ההליך הזה הוא הליך שלא זקוקים לו רק בנושאי לימודים אלא גם בכל סיטואציה שבה יש צורך בעורך דין שמתמחה בנושא של נוטריון לאנגלית ויש בו דרישה למסמכים ספציפיים בשפה האנגלית. הדרישה שבאה מתוך הצורך להציג אותם במוסד מסוים על פי הבירוקרטיה היא לא דרישה חדשה, אלא וותיקה ומורכבת, ועורכי הדין המטפלים בה כבר מכירים אותה היטב על בוריה.

כך שעליכם בעצם לזכור: עורך דין מוסמך המתנהל גם כנוטריון יוכל לתרגם, לאמת, לאשר ולנסח לכם מסמכים ספציפיים. אל עורך הדין שהגעתם העבירו מסמכים אלו רק לאחר שאתם מוודאים כי הוא אכן מוסמך לטפל בכך, ויש לו את ההסמכה הפורמלית מטעם משרד המשפטים ולשכת עורכי הדין.

החותמת בתחתית המסמך לאחר האימות והתרגום, כינה חותמת האפוסטיל. זוהי החותמת השייכת אל משרד החוץ וישנן חלק מהמדינות שחתומות על אמנת האג המסתפקות בחותמת זו, לצורך אימות נוטריוני לשפה האנגלית הנדרשת למסמכים אלו.

כך תזהו עורך דין נוטריון  

עורך דין יכול להתנהל כנוטריון אך ורק לאחר שעבר בהצלחה את המבחן הנכסף מטעם לשכת עורכי הדין ומשרד המשפטים. את הגישה למבחן יקבל רק אם הינו בעל וותק של מעל עשור בתחום עריכת הדין. אחרת לא יהיה זכאי לגשת למבחן. במידה וצלח את המבחן, יוכל לתרגם, לאשר, לאמת ולנסח מסמכים מסוימים הנדרשים להליכים הבירוקרטיים הללו וכך לא רק להגדיל את תחום עיסוק שלו

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עברת תאונת עבודה – אלו זכויותך
תאונת עבודה היא לא רק תאונה שקרתה במהלך העבודה. ישנן דוגמאות רבות לפגיעות שונות אשר לא ממש קשורות...
קרא עוד »
נוב 18, 2018
הסכם ממון בין ידועים בציבור
הסכם ממון ידועים בציבור נועד לפרט בכתב את ההסכמות בין השותפים לו. ידועים בציבור מוגדרים ככאלו אשר...
קרא עוד »
מאי 16, 2022
מהי הדרך היעילה ביותר להגשת תביעה לפיצויים מגרמניה?
מציאות שבה ניצולי שואה לא מתקיימים בכבוד (בחלקם כמובן), זו מציאות עגומה. אבל חשוב לדעת שאפילו כיום, שנת...
קרא עוד »
יונ 23, 2022